Način ostvarivanja podrške registriranih korisnika
1. Paušalno održavanje
Paušalno održavanje uključuje sve nadogradnje u razdoblju održavanja i neograničenu podršku korisnicima mailom i udaljenom intervencijom.
2. Pretplate na nadogradnje
Pretplate na nadogradnje uključuju samo nove verzije programa u razdoblju održavanja, dakle NE uključuju besplatnu podršku korisnicima kao što je slučaj sa Paušalnim održavanjem.
3. Plaćene intervencije
Podrška korisnicima koji nemaju "Paušalno održavanje" (nadogradnje + podrška) se naplaćuje prema cjeniku intervencija objavljenom na webu, uz napomenu da se naplaćuje utrošeno vrijeme na intervenciju, a ne rezultat intervencije. Cjenik intervencija na linku
Cjenik intervencija
4. Besplatna baza znanja
Svi korisnici se mogu služiti besplatnom bazom znanja koja uključuje:
- Novosti u vezi programa na linku
Novosti
- Pregled svih promjena na linku
Promjene
- Tekuće aktualnosti u vezi programa na linku
Aktualnosti
- Baza pitanja i odgovora na linku
Pitanja i odgovori
- Rješavanje tehničkih problema na linku
Tehnička rješenja
- Pisane upute u programu ili na na linku
Pisane upute
Ako nemate Paušalno održavanje i niste pronašli rješenje za vaš problem u besplatnoj bazi znanja možete zatražiti intervenciju.
Molimo vas da na početku maila za prijavu-pitanje potvrdite da ste suglasni sa uvjetima plaćanja intervencije, međutim ako utvrdimo da se radi o grešci samog programa intervencija se naravno neće naplatiti.
Ova tri pojma u Iposu imaju isto značenje: KOMUNIKACIJA = PODRŠKA = INTERVENCIJA
Uputa za prijavu
Molimo vas ...
Ako nemate Paušalno održavanje na početku prijave najprije potvrdite da ste suglasni sa plaćenjem podrške.
Svoje pitanje-problem uvijek šaljite mailom.
Uvijek u potpisu maila navedite naziv firme koja je registrirani korisnik programa, ako imate više instalacija onda i šifru i naziv instalacije, kako bismo vas lakše pronašli u bazi 1500+ korisnika.
Navedite koju verziju programa imate instaliranu X.Y.Z
Prije prijave problema uvijek provjerite da li za svoju verziju X.Y.z imate zadnju podverziju (x.y.Z) programa (x.y je broj verzije, a z je broj podverzije).
Link na Pregled svih verzija
Ne šaljite pitanja u kojima samo pitate “zašto”, ili konstatirate “ovo ne radi”.
Na tako postavljena pitanja nije moguće dati odgovor i samo ćete dobiti mail sa zahtjevom za dodatnim pojašnjenjem.
Umjesto toga navedite što ste točno napravili i što želite napraviti da bismo vam što prije i preciznije mogli dati odgovor.
Vizualno opišite što se događa u programu. Uvijek imajte na umu da mi ne znamo što ste prije radili i da ne vidimo ono što vi vidite na ekranu.
Ako želite postaviti tehničko pitanje u vezi nekog dijela programa obavezno navedite putanju u meniu do prozora o kojem govorite i naziv polja na koje se odnosi pitanje. Primjer pitanja:
Meni Fakturiranje>Fakturiranje u veleprodaji>Predračuni
, otvori se tab Pojedinačni prikaz, Glava predračuna čemu služi polje Model plaćanja.
U tragaču menia (
Ctrl+Q) možete pretraživati bilo koju stavku menia u cijelom programu i onda tu putanju preko tipke kopirati u Clipboard i paste u mail.
Kod objašnjavanja nekog dijela programa gdje ima više podataka uvijek se pokušajte ograničiti na jedan podatak npr. jedan račun i na njemu objasnite logiku pitanja.
Ako se radi o obračunu plaće uzmite primjer “jednog” radnika i exportirajte njegov platni listić u PDF format i pošaljite ga mailom uz dodatni komentar što na listiću nije u redu i kako bi trebalo biti, na platnom listiću uključite prikaz šifre vrste rada.
Navedite točno sve poruke iz programa koje imaju veze sa greškom koju prijavljujete.
Poruku koja se pojavljuje u prozorčiću možete jednostavno kopirati u clipboard (međuspremnik) klikom na tipku niže desno od teksta poruke.
Ako se greška može svaki puta izazvati, navedite skrećeni primjer gdje i koje podatke da unesemo u program kod nas da bismo dobili istu grešku koju i vi imate.