Pitanja i odgovori

Uputa

Za dodatno pretraživanje teksta prikazanih pitanja pritisnite CTRL+F u vašem browseru.


Redoslijed

Prikaži pitanja

Odabir modula

Odaberite module za koje želite vidjeti odgovore

    



















Sveukupno pitanja/odgovora u bazi za označene module: 1198

Grupa: Fiskalizacija HR 62

P: Molim povratnu informaciju od Vas, zašto nam na blagajni nije aktivna obavijest da nam neki računi nisu fiskalizirani u toku dana ili bar na kraju radnog vremena?
Fiskalizacija HR - ID:147094 - 04.01.2018
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: A šta je ovo dolje što porezna navodi kao grešku, kako se to ispravlja?
prilikom obrade prijave poreza na dobit za 2016.g. ustanovljene su greške fiskalizacije u 2016.g. kod poreznog obveznika ??????? D.O.O..., OIB: 11111122233 i to greška oznake 137 - 'Ukupan iznos na računu' nije ispravan prema formuli, te 125 - Na računu postoji podatak 'Ostali porezi' različit od '0,00'.

Fiskalizacija HR - ID:146164 - 13.09.2017
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Kod verifikacije poslovnog prostora putem ePorezna za poslovni prostor oznake PJ1 je bio postavljen kao POKRETNI POSLOVNI PROSTOR a on to nije .

Da bi se napravila izmjena iz pokretni u fiksni poslovni prostor ePorezna aplikacija NE DOZVOLJAVA izmjenu podatka o tipu poslovnog prostora već se mora postojeći poslovni prostor(pokretni) zatvoriti te otvoriti novi poslovni prostor sa novom oznakom ( mi bi stavili PJ4).

Molimo Vas da nam date upute kako to napraviti u kasi da nam računi izlaze sa oznakom poslovnog prostora PJ4.
Ako nije moguće staviti znaku PJ4 molimo Vas da nam kažete koje vrste oznaka je moguće staviti.

Molimo Vas upute kako prebaciti stanje skaldišta i ostalo iz PJ1 U PJ4.
Fiskalizacija HR - ID:145905 - 17.07.2017
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Pokušavam kreirati jedan Račun u maloprodaji iz veleprodaje i što god odaberem za skladište , nakon SPREMI izađe pop-up prozor:
„Šifra jedinice tipa skladište veleprodaje ne postoji !“
Fiskalizacija HR - ID:145864 - 06.07.2017
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Pitanje fiksnog poslovnog prostora smo odredili na e-poreznoj, tj. moje računovodstvo.
Da bi mogli to napraviti morali smo promijeniti oznaku računa

Dakle sad više nije 1/PJ1/2017

Nego bi trebalo biti 1/P1/2017.

Da li ja mogu sama napraviti promjenu oznake poslovnog prostora iz „ PJ1“ u „P1“
Fiskalizacija HR - ID:145860 - 05.07.2017
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Knjigovođa mi uređuje prijavu na e-poreznoj.
No sustav javlja da je naša blagajna pokretna, a nije, pa kažu da u Iposu to treba ispraviti

Kod prve prijave 08.01.2014. stavljeno je s vaše strane da je naš poslovni prostor pokretni a ne fiksni.
Javite mi kako to možemo ispraviti, da li to možete vi ispraviti ili ja trebam negdje to u sustavu kod sebe?
Fiskalizacija HR - ID:145848 - 03.07.2017
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Prosljeđujem vam poruku iz Porezne uprave u vezi neispravnog datuma računa, molim
vaše očitovanje.
"Ovim putem Vas obavještavamo o greškama fiskalizacije za vaše društvo XY d.o.o. te Vam šaljemo JEDAN PRIMJERAK GREŠKE, molim obavijestite softveraše, ista greška se ponavlja i u 2017. godini , za iste je potrebno poslati očitovanje."
Fiskalizacija HR - ID:145388 - 18.04.2017
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Ako na centralnom računalu na 1. instalaciji aktiviram certifikat FISKAL na odgovarajuću prodavaonicu da li se isto prenosi na 2. instalaciju na kojoj se vodi prodaja postupkom prijenosa podataka EXPORT…? Ili je nužno certifikat FISKAL posebno instalirati na 2. instalaciji paralelno sa 1. instalacijom?
Fiskalizacija HR - ID:145350 - 09.04.2017
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Imam problem, nakon nadogradnje mi opet ne radi CIS sustav porezne.
Izbaci mi ovu poruku...

Sistemska poruka
(Tfm0000601Postavke:The underlying connection was closed: An unexpected error occurred on a send)

Postavke: .....)
Što trebam napraviti?
Fiskalizacija HR - ID:144545 - 11.01.2017
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Problem kod fiskalizacije, provjera registracija Raverus komponente je ispravna, provjeri internet ispravno, provjeri potpisivanje ispravno, provjera CIS-a NEISPRAVNO sa porukom:

Stanje CIS servisa se ne može provjeriti !
Sistemska poruka
(Tfm0000601Postavke:The requested security protocol is not supported)

Sve je odrađeno prema uputama, u čemu je problem?
Fiskalizacija HR - ID:144389 - 10.01.2017
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Od jutros nam ne radi fiskalizacija, kod pokušaja fiskaliziranja maloprodajnog računa javlja se poruka:
"Greška kod fiskalizacije ...
Nije dobiven odgovor od PU na kon slanja XML datoteke RacunZahtjev."

Da li je problem naš ili njihov?
Fiskalizacija HR - ID:144276 - 09.01.2017
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Imamo ver 11.1 iz 2012. godine, kod pokušaja fiskalizacije računa u veleprodaji dobivamo sljedeću grešku:
"Greška kod fiskalizacije ...
Greška kod slanja /spajanja sa PU !
Tfm250300RacuniVP: The underlying connection was closed: An unexpected error occurred on a send.
Upisan je zaštitni kod izdavatelja."
Fiskalizacija HR - ID:144277 - 09.01.2017
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Obzirom je porezna objavila da sutra mijenja nekakve certifikate strah me da će nešto poći po zlu pa da se pripremim..
Još uvijek nema nikakvih problema međutim od sutra ujutro se tek uvode.
Fiskalizacija HR - ID:143316 - 10.11.2016
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: U Testnom okruženju kod pokušaja fiskalizacije dobivamo poruke "Nije dobiven odgovor od PU nakon slanja XML datoteke", kod provjere u postavkama dobivamo poruku:
Poruka: "Stanje CIS servisa se ne može provjeriti !
Sistemska poruka: (Tfm0000601Postavke: The underlying connection was closed: Could not establish trust relationship for the SSL/TLS secure chanel)"
Fiskalizacija HR - ID:143069 - 21.09.2016
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Od Porezne uprave sam dobila ovaj upit - popis grešaka u fiskalizaciji -zanima me ovaj detalj “ukupan iznos na računu nije ispravan prema formuli“.
Mene zanima možda znate na što se odnosi gore navedena greška, pa da uopće ne moram tražiti račun jer moram napisati obrazloženje prema poreznoj.

Sa strane je dan JIR jednog od računa s greškom. Ja ga ne mou naći jer ima preko 11.000 računa u maloprodaji, a nisam našla pretraživač po JIR.
Fiskalizacija HR - ID:142875 - 24.08.2016
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Šifarnik grešaka kod provjere računa fiskalizacije koji se koristi prilikom provjere računa dostavljenih u
Poreznu upravu.
Fiskalizacija HR - ID:142877 - 24.08.2016
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Prije skoro godinu dana, točno 31.08.2015 zatvorili smo maloprodaju u City centru One Jankomir, Zagreb.
Napravila sam odjavu fiskalizacije preko vašeg programa, da bi me sada zvali iz porezne da kod njih nije vidljiva odjava.
Fiskalizacija HR - ID:142661 - 08.07.2016
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Od jutros nam ne radi fiskalizacija, a PU kaže da smo trebali podesiti softwerski dio.
Da li ste upoznati i da li je nešto trebalo mijenjati u postavkama programa?

Fiskalizacija HR - ID:142411 - 13.06.2016
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Korisnik sam Vašeg programa i sa današnjim danom prestajemo raditi, odnosno zatvaram prodavaonicu u kojoj imam instaliran Vaš program PC kasu i maloprodaja. Račune od jučer nismo izdavali. Molim Vas za pomoć i upute , trebam li što i na koji način iz programa ugasiti fiskalizaciju računa da bi podaci otišli prema poreznoj upravi odnosno odjava prodajnog mjesta. Obrt još nisam zatvorila, ali sam podnijela zahtjev za zatvaranje izdvojenog pogona u kojoj sam koristila Vaš program. Također me zanima kako mogu spremiti podatke na neki prijenosni disk , stik i sl.
Fiskalizacija HR - ID:141900 - 01.04.2016
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Na računu mi se ne prikazuje Račun br. 500/PJ-1/1 2015, nego mi se prikazuje Račun br. 500/PJ1/1 - što je krivo.

Kako da dobijem crticu u broju poslovne jedinice?
Fiskalizacija HR - ID:140208 - 21.09.2015
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Problem: u "Fakturiranje > Fakturiranje u veleprodaji > Izlazni računi" korisnik prijavljuje da unosom rednog broja računa 535/2015 se upisuje fisklani broj računa 536 / PJ1 / 1 umjesto 535 / PJ1 / 1.

Unosom sljedećih računa 536, 537 itd fiskalni brojevi su za jedan broj veći od rednog broja tj. internog broja računa.
Fiskalizacija HR - ID:140163 - 14.09.2015
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Zvali su me iz porezne uprave Vrbovec (gdje imam drugu firmu koja nije u sustavu PDV-a) da prilikom fiskalizacije računa u njihovom sistemu se prikazuje da sam u sustavu PDV-a, a nisam. Molim Vas uputu kako da ispravim tu grešku.
Fiskalizacija HR - ID:137363 - 15.07.2014
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Ne radimo sa gotovinom, a rukovodeći se vašim pitanjima i odgovorima, no, kad je to sve obavljeno, i dalje kad kliknem na fakturiranje, pojavljuje se ovo: 'Nije registrirana komponenta FiskalizacijaDEV.COM! Možete je registrirati u postavkama grupa Fiskalizacija.'
Što to znači, ako mi nismo obveznici fiskalizacije?
Fiskalizacija HR - ID:136494 - 31.03.2014
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Imam jedan račun koji nije fiskaliziran, a zatim je taj isti račun napravljen ponovo na šifru drugog blagajnika i sve je u redu. Sada me zanima što da radim sa ovim krivo unesenim računom? Znaći on nije fiskaliziran, mogu li ga izbrisat bez posljedica? Brine me redni broj računa. Taj pogrešan račun je pod rednim brojem 7, a ispravan račun je pod rednim brojem računa 8. Da li je bitan redoslijed računa i ima li kakvih posljedica?
Fiskalizacija HR - ID:136437 - 22.03.2014
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!
P: Imamo problem kod izdavanja računa javalja nam grešku kod fiskalizacije. I računi nam nemaju JIR.
Što da radimo? Internet veza postoji tako da nije do toga.
Danas imamo veliko događanje i veliku fluktuaciju ljudi pa Vas odgovor što hitnije.
Fiskalizacija HR - ID:136335 - 07.03.2014
O: Da biste vidjeli sadržaj trebate se prijaviti (logirati) sa svojim korisničkim imenom i imati zadnju verziju programa!

chanel replica
chanel replica handbags
moncler piumini uomo